
|
||
Branchmarking is het voortdurend kijken naar best practices uit andere branches. Hiermee beperken we ons niet tot Nederland om de beste cases te vinden. Vandaag wat meer over de reisbranche op internet. |


|
||
Voor wie het boek Ga Vreemd al heeft gelezen is deze case niet nieuw, maar het blijkt wederom goed te werken: co-creatie voor mode. Dit keer niet Threadless maar !SYOU. |


|
||
'groen worden, willen we allemaal', is een veelgebruikte leus voor duurzaam ondernemen. Dit kan snel bereikt worden door het co-creatie, aldus Fronteerstrategy. |


|
||
Op internet is de laatste tijd veel te vinden. Een hot item is social media en wat bedrijven met Social Media zouden moeten doen. Niet alleen kunnen bedrijven veel met Social Media, ook voor persoonlijke doeleinden kan er veel met Social Media bereikt worden. |


|
||
Consumenten worden steeds slimmer, dit bleek bijvoorbeeld al uit het onderzoek van IBM's Institute for Business Value onder meer dan 30.000 consumenten. Doordat zij slimmer worden, is het natuurlijk noodzaak om transparantie te bieden. Dit geldt zeker voor financiële dienstverleners. |


|
||
In de gaming-industrie gaan jaarlijks miljarden om. En zij hebben de meest slimme verdienmodellen. Wat kunnen we hiervan leren? |

- 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 -