![]() Bart |
Bart van Leeuwen werkt als innovatiemarketeer bij marketingbureau Six Fingers. Hier houd ik mij voornamelijk bezig met het creëren van onderscheidend vermogen voor klanten. Dit doen we door onze eigen ontwikkelde methode Branchmarking. Het kijken naar succesvolle organisaties uit andere branches. |
![]() Durk Bosma |
![]() Elise |
![]() Rob Adams |
In 2006 heb ik Marketingbureau Six Fingers opgericht. Het doel: De wereld verfrissen met ideeën. Dit doen we aan de hand van branchmarking: het leren van best practices uit andere branches en deze vervolgens in de eigen branche toepassen. |
![]() Stijn Driessen |
Voorheen gewerkt bij Marketing bureau Six Fingers. Tegenwoordig ben ik werkzaam bij Bas Trucks waar wij ook van alles doen omtrent innovatie voor de in- en verkoop van tweedehands trucks. |
![]() Tobias Braam |
Marketeer, onderzoeker & innovator. Blogger hier en op Marketingfacts, over de wondere wereld van marketing en innovatie. Verder actief als bedenker van ideeen en branchmarker, om voor bedrijven sterke ideeen te genereren. |