Branchmarking: Small Luxury Hotels
Door: Stijn Driessen | 04-02-2011 09:00discussie | 7053 x gelezen | 0 reacties>
Afgelopen woensdag had ik het al over de verschillende App awards en het nut ervan om deze te bekijken voor goede voorbeelden. Vandaag wil ik het graag hebben over de iPhone ap: Small Luxury Hotels.
Concept
Mobiel is any place, any time, any information. Hierop heeft het concept van Small Luxury Hotels duidelijk ingespeeld. Het probleem dat ze namelijk ondervonden was dat de hotels niet of nauwelijks meer gevonden werden. Terwijl de keten toch bestaat uit meer dan 500 hotels in 75 landen. Door de app wilden ze dit veranderen.
Mogelijkheden
De app heeft veel verschillende mogelijkheden. Allereerst is het gratis, waardoor het toegankelijk voor iedereen is. Daarnaast staat de App in verbinding met social media en Google Maps. Zo kunnen gebruikers eenvoudig via Twitter of Facebook laten weten waar ze heen gaan en is er middels Google Maps van alles in de buurt te vinden met natuurlijk recensies. Bovendien kan er eenvoudig via de App geboekt worden en zijn alle functionaliteiten gemakkelijk toegankelijk met veel beeld materiaal ter ondersteuning.
Slim concept
Het concept is enorm slim ingespeeld op de mogelijkheden die mobiel bieden, namelijk informatie te allen tijde toegankelijk maken en gebruikers ervaringen en recensies laten uitwisselen. Hierdoor breng je het hotel beter onder de aandacht en geef je de gasten wat ze willen op het juiste moment. De ideale belevenis word hierdoor gecreëerd.
Reacties:
Nog geen reactiesSchrijf de eerste reactie:
Het is op dit moment niet mogelijk om te reageren |