Het nieuwe boek van Rob Adams is sinds 6 juni 2010 verkrijgbaar in de winkel. In dit boek wordt je wederom geïnspireerd om te komen tot snellere en betere innovaties. Immers win je met gemiddelde prestaties geen wedstrijd. En dat is juist wat in het boek terugkomt.
Te vaak wordt er bij organisaties gekeken naar de directe omgeving en concurrenten. En net zoals met het autorijden, zodra we naar rechts kijken, gaan we ook naar rechts. In dit geval beginnen we steeds meer te lijken op onze concurrent, en dat is juist niet de bedoeling om jezelf tegenwoordig te onderscheiden in de markt.
In het nieuwe boek wordt branchmarking, ookwel antennecreativiteit, nogmaals uitgelegd en hoe men dit kan toepassen. Waarom opnieuw het wiel uitvinden, als dit in een andere branche al is gebeurd?
Vele best practices en cases worden besproken in het boek uit veel verschillende branches en landen. Uitstekend om tot inspiratie te komen en succesvol te innoveren met weinig moeite.
Kijk voor meer informatie op de site van Ga Vreemd! het boek.
Reacties:
Nog geen reactiesSchrijf de eerste reactie:
Het is op dit moment niet mogelijk om te reageren |