Innovatieonderzoek.nl

Bladen in de balie: een wereld aan mogelijkheden

Door: Stijn Driessen | 27-04-2010 08:00
uitnodiging | 6684 x gelezen | 0 reacties>

Groep Publiekstijdschriften organiseert wederom 'Bladen in de Balie'. Bladen in de Balie heeft als doel collega's en vakgenoten elkaar te laten ontmoeten, praktijkervaringen uit te wisselen en bij te praten over andere actuele, relevante ontwikkelingen op redactioneel en technisch gebied binnen de tijdschriftenbranche. Dit keer is het thema: Een wereld aan mogelijkheden met tijdschriftadvertenties: Wat zijn de innovaties en wat bewijst onderzoek?

Sprekers dit jaar zijn o.a. Erik Hannema en Dick Holstein. 

Erik Hannema is productmanager plusproposities bij Sanoma Uitgevers en hij zal alle recente innovaties op advertentiegebied in print demonstreren met uiteraard aardige, praktische voorbeelden.

Dick Holstein is directeur/uitgever van Voetbal International en zal laten zien wat Voetbal International zelf heeft gedaan op het gebied van adverteerders in contact te laten komen met de doelgroep. Wat kunnen we hiervan leren?

Je kunt je hier aanmelden voor Bladen in de Balie

 

Reacties:

Nog geen reacties

Schrijf de eerste reactie:

Het is op dit moment niet mogelijk om te reageren