
|
||
Jaarlijks worden in België bedrijven bekroont tot Gazellen wanneer zij snel groeien door Trends. Uit onderzoek van Serv blijkt dat deze Gazellen een andere bedrijfscultuur hebben dan de gemiddelde bedrijven en daar de innovatiekracht aan te danken hebben. |


|
||
Uit extern onderzoek van de Hay Group blijkt dat de beloningstructuren in Nederland aan het veranderen zijn. In plaats van de zogenoemde groep- cq teambeloningen vindt beloning per individu steeds meer plaats. |


|
||
Onlangs kwam ik een leuk rapport tegen van Goldman Sachs, The New Geography of Global Innovation. Hierin wordt omschreven wat de gevolgen zijn voor productieverplaatsingen naar ontwikkelingslanden voor innovatie. |


|
||
Uit Amerikaans onderzoek door Nielsen onder 5000 consumenten met in totaal 54 smartphones blijkt dat verrijkende advertenties naast content beter werken dan ongerelateerde advertenties. |


|
||
Uit onderzoek van Dr. Reynol Junco blijkt dat Twitter studenten slimmer maakt. Middels een one-group treatment en een controle groep kwam Junco hierachter. |


|
||
Het is niet onbekend dat Google veel innoveert. Wat voorheen bestond als zoekmachine voor websites, is al snel uitgebreid naar een zoekmachine voor kaarten, bedrijven en nog veel meer. Onlangs introduceerde Google, Google Instant. |

- 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 -